  • Data: 2008-09-01 21:47:54
    Temat: Re: Czy sędzia ma rację?
    Od: r...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    On 1 Wrz, 23:26, "grzech" <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Tak samo jak nie jest w stanie poznać wszystkich sposobów leczenia które
    > mogą mu pomóc i do tego wynajmuje lekarza po kilkuletnich studiach. W sumie
    > te dwa zawody i tak są zbędne bo każdy zna się na prawie i na leczeniu.

    Tyle ze Twoje zdrowie to Twoja sprawa. Poki nie zarazasz innych to
    mozesz
    sobie i zdechnac :)
    Natomiast przepisy to taka maszynka, przez ktora ktos cos od ciebie
    chce
    a jak sie nie zastosujesz to masz wpier****. Taka "upompowiona"
    mafijna metoda.

    No i ok, ja rozumiem ze kazdy ma wlasciciela, tyle ze niech ten
    wlasciciel
    da mi szanse polapac sie co ode mnie chce.
    Co do wynajecia specjalisty - wlasciciel zabiera mi w porywach 80%
    mojej
    kasy, to z jakiej paki mam z pozostalych 20% fundowac sobie
    wyjasnienia co
    tenze wlasciciel ode mnie chce?
    Secundo - wlasciciel jest psychicznie chory i belkocze, przy czym nie
    omieszka
    codziennego belkotu zapisywac i kaze go czytac pod grozba konfiskaty
    majatku
    i uwiezienia :)

    Swoja droga polecam: http://www.miasik.net/articles/umowa.html