    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy reklamówki są zabronione?
    Date: Tue, 24 Jun 2008 11:59:24 +0200

    On Tue, 24 Jun 2008, Tristan wrote:

    > Niestety to chyba tylko lokalne działania, bo u nas kurde każdy plasterek
    > każdego badziewia pakowany jest osobno w tony folii i doprosić się o papier
    > nie da :( Nawet nie mam jak zagłosować nogami, bo kurde wszędzie folia :(

    Chyba się nie za bardzo rozglądasz dookoła (tak, po Zabrzu :>)
    Biedronka (czy siakoś tak) parę tygodni temu przestała wydawać torby
    jednorazowe, dawali takie "więcejrazowe" z napisem że "ekocośtam"
    i z zapowiedzią że "od przyszłego miesiąca trzeba będzie sobie je kupić"
    (chyba już jest tak daleko, nie sprawdzałem ostatnio). 7 groszy sztuka.

    Krótko mówiąc, będziesz sobie mógł *kupić* w co tam chcesz zapakować
    swoje zakupy, papier jak mniemam w papierniczym jest więc żadna
    różnica (dla Ciebie) ;), acz pewnie jako mało ekologiczny (bo to panie
    jednorazowe i drzew dużo się psuje) nie będzie rekomendowany do roli
    opakowania (jakąś akcyzę zaraz wymyślą, nic się nie martw).
    Mi mnie (obojętne), bo mnie trochę martwi pakowanie drobnych śmieci,
    jako że do wyrzucania tychże jednorazówki były w sam raz... (po co mi
    duży worek, skoro do małego kubełka średnia lub większa jednorazówka
    też pasowała?)

    pzdr, Gotfryd