eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy rejestracja anglika po przerobce jest zgodna z prawem o ruchu drogowym › Re: Czy rejestracja anglika po przerobce jest zgodna z prawem o ruchu drogowym
    From: "flex" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czy rejestracja anglika po przerobce jest zgodna z prawem o ruchu
    drogowym
    Date: Tue, 26 Dec 2006 00:48:25 -0000

    "see_you" <s...@g...pl> wrote in message
    news:emppjp$gi9$1@inews.gazeta.pl...

    > Dobry czlowieku, cos takiego jak "fabryczne przystosowanie do ruchu
    > ...stronnego"
    > nie istnieje, to zwykly wymysl debinych urzedasow, ktorzy w zyciu swoim
    > nie mieli
    > mozliwosci prowadzic samochodu z kierownica po innej stronie niz
    > w ich mniemaniu "wlasciwa".
    > Od dawien dawna jezdza sobie ludzie pojazdami z kierownica po lewej,
    > prawej
    > i po srodku, i im to nie przeszkadza, bo na sprawnosc techniczna
    > i bezpieczenstwo nie ma to wiekszego wplywu

    widze ze chyba nie wiesz co mowisz, jestem posiadaczem toyoty RHD i jezdzac
    w irlandii
    nie wyobrazam sobie jezdzic normalnie autem LHD po pierwsze, zawsze bedzie
    cie sciagalo
    do osi jezdni, a czasem ci sie poje*ie strona i skonczysz jak wiele osob
    ktore pomylily strony jadac
    polskim autem, moge ci zapodac zdjecia jak kolesie z Pisza 2tyg. temu w
    pon. czy wtorek w okolicach Cork,
    bodajze 23 25 27 28 lat pomylili pasy i ciezarowka jadaca przepisowa
    uderzyla w nich wszyscy zgineli,
    smutne to ale tak to jest jesli ktos za bardzo chce oszczedzic i jezdzic
    autem polskim w panstwach takich
    jak japonia, irlandia anglia. ostatnio to widzialem juz asa takiego co na
    krakowskich blachach jeszcze
    czarnych przyjechal do irlandii zoltym maluchem, w sumie kazda blacha miala
    inny kolor oprocz dachu i blach
    mocowanych na stale :) przyjechac takim szrotem tu to jest wyczyn bezkitu :D
    po trzecie wyprzedzanie
    jest utrudnione a czasem niemozliwe bez pomocy drugiej osoby, po czwarte
    branie ronda z prawej strony tez slyszalem takie cos :)
    najgorsze jest to ze ludzie z polski litwy gina w autach z ich ojczyzny.
    wiec nie sadze ze nie ma róznicy po
    ktorej ma sie kiere. ja moge sie pochwalic takze ze jestem kozaczkiem co
    jezdzi z tej i tamtej strony
    i bez zadnego problemu, a balem sie ze bedzie mi sie mylilo :) przez
    pierwsze minuty szukalem biegow na drzwiach ;)
    minusem jest cofanie i lusterka, malo sie ich uzywa wiec czasami dluzej
    schodzi parkowanie w miejscu jakim
    bys autem z kiera po lewej stronie zrobil to na bank szybciej - takie moje
    odczucia.