eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy rejestracja anglika po przerobce jest zgodna z prawem o ruchu drogowym › Re: Czy rejestracja anglika po przerobce jest zgodna z prawem o ruchu drogowym
  • Data: 2006-12-26 11:18:27
    Temat: Re: Czy rejestracja anglika po przerobce jest zgodna z prawem o ruchu drogowym
    Od: "see_you" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "flex" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > "see_you" <s...@g...pl> wrote in message

    > widze ze chyba nie wiesz co mowisz, jestem posiadaczem toyoty RHD i
    > jezdzac w irlandii
    > nie wyobrazam sobie jezdzic normalnie autem LHD po pierwsze, zawsze bedzie
    > cie sciagalo
    > do osi jezdni, a czasem ci sie poje*ie strona i skonczysz jak wiele osob
    > ktore pomylily strony jadac
    > polskim autem, moge ci zapodac zdjecia jak kolesie z Pisza 2tyg. temu w
    > pon. czy wtorek w okolicach Cork,
    > bodajze 23 25 27 28 lat pomylili pasy i ciezarowka jadaca przepisowa
    > uderzyla w nich wszyscy zgineli,
> [...]

    Skoro widzisz jak widzisz to prawdopodobnie masz kiepski wzrok
    a objawia sie on tak jak choroba urzedasow
    - problemem ze zrozumieniem tematu.
    Przeczytaj co napisales - argumenty jakie podales
    nie maja zadnego zwiazku z umiejscowieniem kierownicy,
    za to wskazuja na przyzwyczajenia do ruchu po okreslonej stronie drogi.
    Tego problemu nie rozwiazesz technicznie.
    Osobiscie od roku jezdze samochodem sluzbowym po Londynie i okolicach,
    i prywatnym - angielskim, po Europie i nie mam z tym zadnych problemow.
    Problem z prowadzeniem innego auta zamyka sie w pierwszych kilku dniach
    i dotyczy jedynie wyczucia szerokosci samochodu po odwrotnej stronie
    niz zwykle, nic poza tym. Umiejscowienie kierownicy po stronie pobocza
    a nie srodka drogi utrudnia nieco jedynie wyprzedzanie ciezarowek
    i autobusow, nic poza tym - w UK prawo nie dyskryminuje
    kierowcow chcacych jezdzic takimi samochodami, dyskryminuje ich jedynie
    bezsensowne polskie prawo w Polsce.
    Codziennie po UK jezdza tysiace polskich i kontynentalnych ciezarowek
    z kierownica po lewej stronie i radza sobie bez problemow,
    tak samo w odwrotnym kierunku. Bo tu nie ma zadnego technicznego
    problemu, problem jest wylacznie mentalny, a moze nawet intelektualny...
    Aby sie przekonac, wystarczy sprobowac i pojezdzic przez kilka miesiecy
    autem z kierownica po drugiej stronie w ruchu prawo i lewostronnym.
    see_you