eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy rejestracja anglika po przerobce jest zgodna z prawem o ruchu drogowym › Re: Czy rejestracja anglika po przerobce jest zgodna z prawem o ruchu drogowym
  • Data: 2006-12-26 00:15:15
    Temat: Re: Czy rejestracja anglika po przerobce jest zgodna z prawem o ruchu drogowym
    Od: "see_you" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Darius" <d...@y...ie> napisal
    >a w szczegolnosci z artykulem, ktory mowi, ze przedmiotem rejestracji
    > moze byc pojazd mechaniczny wyprodukowany w fabryce ?
    > watpliwosci:
    > 1. anglik jest pojazdem wyprodukowanym w fabryce a nie samem, czyli
    > skladakiem, gdy spelnia homologacje i jest z nia zgodny.

    Dobry czlowieku, cos takiego jak "fabryczne przystosowanie do ruchu
    ...stronnego"
    nie istnieje, to zwykly wymysl debinych urzedasow, ktorzy w zyciu swoim nie
    mieli
    mozliwosci prowadzic samochodu z kierownica po innej stronie niz
    w ich mniemaniu "wlasciwa".
    Od dawien dawna jezdza sobie ludzie pojazdami z kierownica po lewej, prawej
    i po srodku, i im to nie przeszkadza, bo na sprawnosc techniczna
    i bezpieczenstwo nie ma to wiekszego wplywu
    - obojetnie czy jezdza po prawej czy po lewej stronie.
    Zrozumie to kazdy kto sam uzywa samochodow RHD i LHD,
    wystarczy troche pojezdzic.
    Nie wiem co chcialbys domniemywac na podstawie dowodu rejestracyjnego z UK
    ale w swoim V5C nie znalazlem informacji o umiejscowieniu kierownicy
    - bo i po cholere mialaby tam byc, a dla odroznienia od naszych
    wszyskowiedzacych
    cieci malinowych, tamtejsi urzednicy nie interesuja sie takimi pierdolami.
    A na czesci zamienne to powinno sie przeznaczac urzedasow ktorym do glowy
    przychodza
    takie pomysly jak ograniczenia w rejestracji samochodow z przyczyny
    umiejscowienia
    kierownicy - no, moze za wyjatkiem mozgu, ten jest juz u nich bezuzyteczny.
    Wesolych Swiat.
    see_you