    From: "Piotr Zawily" <z...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy przysluguje 13-ta pensja?
    Date: Thu, 5 Nov 2009 19:25:25 +0100

    Uzytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisal w wiadomosci
    news:hcuuhd$bup$1@news.dialog.net.pl...
    >W wiadomosci news:hcusl6$g3s$1@news.onet.pl Piotr Zawily <z...@o...eu>

    > Dodatkowym wynagrodzeniem rocznym. Tak stoi w ustawie tu adekwatnej -
    > dodatkowe wynagrodzenie, nie nagroda. W niektórych innych ustawach natomiast
    > stoi jasno nagroda (np. jubileuszowa).
    No i doszlismy do konsensusu, ze slowa "nagroda" i "wynagrodzenie" znacza to
    samo? Chyba, ze sie myle? ;-)
    "Trzynastka" nagroda jubileuszowa, dobre :-) Zapoznaj sie, prosze, z litera
    prawa w tej kwestii, a pózniej straj sie wypowiadac na tym forum. Z Twojego tonu
    wypowiedzi wynika, ze raczej prawo znane jest Tobie z gazet lub interpretacji
    innych, takowych "specjalistów". Czytac ustawe, a ja rozumiec, to dwie rózne
    drogi :-)

    > A mniemaj sobie, mniemaj. :)

    > Jak nie masz zielonego pojecia, to po co gadasz?
    > Ale skoro sie uwazasz za prawnika to po prostu podaj podstawe prawna swoich
    > twierdzen i juz - cóz prostszego?
    > Z grubsza tyle samo razy bys klepnal w klawiature, a przynajmniej z sensem.
    > Ten dowodzi, kto twierdzi, nie wiedziales?
    >
    > --
    > Jotte
    Twoje wypowiedzi, naprawde, wniosly wiele do tej dyskusji. Szczególnie ten Twój
    post, który w calosci odpowiedzial Marcinowi K na pytanie :-) (czy takowy
    jest?). Gratuluje "znajomosci" zapisów legislacyjnych, juz o poruszaniu sie
    wsród nich nie wspomne :-)
    Z mojej strony EOT i przepraszam wszystkich, ze ten mój post i ten wyzej. Po
    prostu nie moglem sie powstrzymac udzielajac odpowiedzi pewnemu,
    "pieszczotliwie" nazywanemu zwierzeciu.
    --
    Piotr Zawily