  • Data: 2009-11-05 18:50:02
    Temat: Re: Czy przysluguje 13-ta pensja?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomosci news:hcv5av$96d$1@news.onet.pl Piotr Zawily <z...@o...eu>
    pisze:

    > No i doszlismy do konsensusu, ze slowa "nagroda" i "wynagrodzenie"
    > znacza to samo?
    Nie doszlismy do zadnego konsensusu.
    Nadal zwyczajnie bredzisz.

    > Chyba, ze sie myle? ;-)
    > "Trzynastka" nagroda jubileuszowa, dobre :-)
    Owszem, mylisz sie. I nie rozumiesz czytanego tekstu.
    A jest on calkiem prosty.

    > Zapoznaj sie, prosze, z
    > litera prawa w tej kwestii, a pózniej straj sie wypowiadac na tym
    > forum. Z Twojego tonu wypowiedzi wynika, ze raczej prawo znane jest
    > Tobie z gazet lub interpretacji innych, takowych "specjalistów". Czytac
    > ustawe, a ja rozumiec, to dwie rózne drogi :-)
    Tak nie poradzisz tutaj sobie. Nie jestes zadnym prawnikiem, tylko klamca i
    lama. Hanbe bys przynosil i tak temu nie najlepiej postrzeganemu zawodowi.
    Brak uzasadnien, odwolan do aktów prawnych, ogólniki, bledy - z tego jasno
    wynika zwykly lamer. Smiecisz tylko soba.

    > Twoje wypowiedzi, naprawde, wniosly wiele do tej dyskusji.
    I to wlasnie je rózni od twoich.

    > Gratuluje "znajomosci" zapisów legislacyjnych, juz
    > o poruszaniu sie wsród nich nie wspomne :-)
    Ty juz lepiej w ogóle nic nie wspominaj tylko odejdz.

    > Z mojej strony EOT
    To bardzo dobra decyzja. Rejterada lamy jest lepsza niz gdyby miala dalej
    paskudzic.
    Tylko dotrzymaj slowa.

    --
    Jotte