  • Data: 2009-11-05 16:29:34
    Temat: Re: Czy przysluguje 13-ta pensja?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomosci news:hcusl6$g3s$1@news.onet.pl Piotr Zawily <z...@o...eu>
    pisze:

    > A czym, wedlug Ciebie
    Dodatkowym wynagrodzeniem rocznym. Tak stoi w ustawie tu adekwatnej -
    dodatkowe wynagrodzenie, nie nagroda. W niektórych innych ustawach natomiast
    stoi jasno nagroda (np. jubileuszowa).

    > mniemam
    A mniemaj sobie, mniemaj. :)

    > poniewaz jestes prawnikiem), jest "Trzynastka"? Uswiadom mnie, prawnika,
    > który nie ma zielonego pojecia o wyzej opisanej sprawie.
    Jak nie masz zielonego pojecia, to po co gadasz?
    Ale skoro sie uwazasz za prawnika to po prostu podaj podstawe prawna swoich
    twierdzen i juz - cóz prostszego?
    Z grubsza tyle samo razy bys klepnal w klawiature, a przynajmniej z sensem.
    Ten dowodzi, kto twierdzi, nie wiedziales?

    --
    Jotte