  • Data: 2009-11-03 17:32:59
    Temat: Re: Czy przysluguje 13-ta pensja?
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 3 Nov 2009 18:23:48 +0100, Konrad napisał(a):

    > A nie wkurza cie że kobitka która ma posade z twoich podatków (czyli jest
    > całkowicie bezproduktywna) i pracowała przez 2 miesiące w ciągu całego roku
    > pyta o 13 pensję (też nie płaconą z finduszy Caritasu) ?

    Tak, wkurza mnie to, jak i cała budżetówka, bo ten przypadek to kropla w
    morzu.

    Ale to grupa o prawie, nie o polityce :) Starajcie się być obiektywni,
    jeśli nie chcecie pomóc z powodów ideologicznych, to tego nie róbcie, ale
    bez sensu są tutaj debaty nt. słuszności czyichś przywilejów.

    Zresztą, co ta kobieta winna? Znam parę osób z budżetówki, normalni ludzie,
    choć często niestety skrzywieni typowym myśleniem urzędowym ("mnie się
    należy"). Problemem jest ustawodawstwo, które pozwala m.in. a 13-stki i
    inne bzdury, a nie ludzie którzy z danych im praw usiłują skorzystać.
    Byłoby ciężko się unieść dumą i nie przyjąć pieniędzy, prawda?

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net