  • Data: 2009-11-03 17:55:33
    Temat: Re: Czy przysluguje 13-ta pensja?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:148wqcyo8dyps.dlg@kapselek.net Kapsel
    <k...@p...onet.pl> pisze:

    > Tak, wkurza mnie to, jak i cała budżetówka
    Musisz więc chodzić ciągle wkurzony, ale to twoja sprawa, zarabiaj na zawał.
    Chyba nie bardzo rozumiesz czasy w których przyszło ci żyć - wszak w całym
    świecie podział na sferę produkcyjną, usługową i budżetową istnieje od setek
    lat. To zupełnie normalne na pewnym etapie rozwoju cywilizacyjnego. Nie
    wypada cofać się w postrzeganiu świata do poziomu członka wspólnoty
    pierwotnej.

    > bez sensu są tutaj debaty nt. słuszności czyichś przywilejów.
    Może nie są tak całkiem bez sensu? Przecież te rzekome "przywileje"
    (właściwy termin: uprawnienia) wynikają właśnie z przepisów prawa.

    > Problemem jest ustawodawstwo, które pozwala m.in. a
    > 13-stki i inne bzdury, a nie ludzie którzy z danych im praw usiłują
    > skorzystać.
    Co dla jednych bzdurą, dla innych ma sens. Jest to względne.
    Ale pewne jest że ci, którzy uważali coś za bzdurę byli jednak zbyt kiepscy,
    zbyt słabi aby nie dopuścić do wprowadzenia tego.
    A może po prostu nie mają racji?

    > Byłoby ciężko się unieść dumą i nie przyjąć pieniędzy, prawda?
    Zależy komu i zależy w jakich okolicznościach.

    --
    Jotte