  • Data: 2006-12-11 19:31:47
    Temat: Re: Czy prawo to tez dowód ?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Moczulski" <a...@d...pl> napisał w wiadomości
    news:elkauq$aa$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > A art 24 ? Przecież ona nie ma prawa rozpocząć manewru nim się nie upewni, że
    > będzie to mogła wykonać bezpiecznie. W danym przypadku nie było to możliwe.

    ALe to nie jej rozpoczęcie manewru, a Twój manewr doprowadził do kolizji. Gdybyś
    nadal jechał prosto jak poprzednio, to do kolizji by nie doszło. Idąc Twoim
    tokiem rozumowania, to nigdy nie można było by nikogo wyprzedzić, bowiem zawsze
    istnieje jakieś tam niebezpeiczeństwo, że coś się stanie.

    > Ja wiem że tak uczą, ale zauważ że jest to z punktu widzenia bezpieczeństwa
    > ruchu zupełnie niepraktyczne.

    Odpukać w niemalowane, ale w moim wypadku przez te kilkadziesiąt lat jakoś się w
    praktyce sprawdza