    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy prawo nie powinno regulować terminu wyborów?
    Date: Thu, 22 Apr 2010 19:27:39 +0800
    Sender: a...@n...agh.edu.pl

    On 2010-04-22, Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> wrote:
> [...]

    Wiesz, różne losy ludzi w różne miejsca mogą rzucić, a wstyd jest
    większy jak się siedzi za granicą i słyszy co Twoi ulubieńcy odstawiają
    jak tylko dorwą się do władzy.

    > Robiłeś badania? Bo ja np. wyjeżdżam bo mam wczasy od 3 lipca wykupione.

    CBOS robił wielokrotnie socjodemograficzne i wyszło mu, że w stosunku do
    PO, na PiS głosują:
    - ludzie mniej wykształceni
    - ludzie uboźsi.

    Tacy wjeżdżają na wakacje jakby rzadziej i rzadziej też za granicę, więc
    jest MZ dokładnie odwrotnie niż sugerujesz i wakacje będą sprzyjać
    PiSowi.

    > A nie, w sposób karny i zdyscyplinowany głosują POlacy za granicą,
    > którzy nie chcą wracać. Tylko oni głosują na POdłe opcje, a nie na Jarka.

    Z dalszej perspektywy jeszcze lepiej widać a i jest z kim/czym porównać.

    --
    Marcin