  • Data: 2005-08-26 10:45:04
    Temat: Re: Czy pracodawca musi zapewnic miejsce parkingowe?
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    castrol napisał(a):
    > a skad wiesz ze beda staly puste?? Moze zaklad pracy zacznie je wynajmowac,
    > chocby swoim pracownikom ;)

    Ojej, nie chce mi sie tego tłumaczyć, ale po prostu _wiem_, że taka
    opcja nie wchodzi w grę. Z różnych względów.

    > czyli z jakiego?? ze nie ma go gdzie postawic?? :>
    > Hmm, sugerujesz ze motor jest wielkosci samochodu??

    Po pierwsze, najpierw trzeba sobie go kupić. A po drugie, postaw
    motorower w centrum Warszawy i wróć po niego za 10 godzin. Zobaczymy,
    czy nadal będzie stał. Z samochodem to jednak troszkę inna sprawa.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl