  • Data: 2005-08-26 16:57:03
    Temat: Re: Czy pracodawca musi zapewnic miejsce parkingowe?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    napisał w wiadomości news:den81f$186$3@opal.futuro.pl...

    > Z tym że to chyba dotyczy tylko nowo budowanych budynków? Bo inaczej
    > wszystkie spółdzielnie z lat 80-tych powinny permanentnie w sądach
    > siedzieć za to, że naród zrobił się 'dziany' i nakupił sobie
    > kilkadziesiąt razy więcej samochodów, niż wtedy była norma ;)
    > Pojedź sobie kiedyś np. na warszawskie Jelonki i obejrzyj tę plagę
    > stojących wszędzie samochodów....

    To tyczy wszystkich budynków, a jedynie z czegoś tam (nie chce mi się
    szukać) wynika, że w odniesieniu do budynków, które powstały wcześniej
    skoro spełniały stare warunki, to przyjmuje się że spełniają nowe. Tak
    wiec gdyby tego parkingu nie było, to by nikt ich do zbudowania nie
    zmusił. Ale zlikwidować nie wolno.