  • Data: 2008-05-27 11:37:31
    Temat: Re: Czy policja ma racje?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail n...@s...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > No ale wiedziałeś komu. A tu znalazca może nie wiedzieć.

    nie, nie wiedzialem. Zamiast od razu wylaczyc telefon, zalazlem w ksiazce
    kogos charakterystyczego (mama, tata) i zadzwonilem.
    Nie wiem co bym zrobil, gdybym znalazl wylaczony - da sie jaos ustalic
    wlasciciela?

    Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy
    potrafią zepsuć stalową kulę...
    Pszemol: No to jest nas dwu...