  • Data: 2008-05-27 06:46:28
    Temat: Re: Czy policja ma racje?
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 27 maj 2008 08:26
    (autor Alek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g1g9hu$25a$1@news.onet.pl>):

    > Blokada aparatu powoduje, że nieuczciwy znalazca, złodziej lub
    > paser nie skorzysta z tego aparatu.

    Przez 10 minut do momentu zmiany IMEI?
    Poza tym, nie ma tu złodzieja ani nieuczciwego, można dyskutować ew. o
    niemoralnym.

    > Gdyby było to nagminne to
    > kradzież by nie popłacała i mało kto sięgałby po cudzy aparat.

    No i też w wypadku kradzieży sieć blokuje. Aczkolwiek -- skuteczność tego
    jest żadna.

    > Ja też. Ale analogii też nie widzisz?

    Nie.

    --