  • Data: 2008-05-25 18:36:38
    Temat: Re: Czy policja ma racje?
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 25 maj 2008 19:35
    (autor T
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <4839a369$1@news.home.net.pl>):

    > A na jakiej podstawie pozna, że jest porzucony?

    Stosownych przepisów. A ponieważ nie chce mi się już bawić w to dalej,
    podpowiem, że analogie z autem nigdy nie są trafione, z uwagi na nietypową
    pozycję prawną i społeczną tychże. Samochodu porzucić zgodnie z prawem nie
    wolno, a nawet jakby został porzucony, to uprawnione do jego usunięcia są
    tylko stosowne służby. Również stan przebywania poza domem bez właściciela
    jest dla samochodu naturalny. Dodatkowo samochody są rejestrowane. Telefony
    nie.

    --
    Tristan
    napisz tu: s...@i...eu t...@i...eu