  • Data: 2010-12-14 14:17:22
    Temat: Re: Czy oszustwo związane z konkursem ERY?
    Od: "qwerty" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof" napisał w wiadomości grup
    Okazuje się, że tym
    bezpłatnym SMSem klient włącza sobie subskrypcję na możliwość ściągania
    tapet na komórki za 4,88zł dziennie (tak! 146,40zł/miesiąc) - trochę
    drogo jak na tapety na komórkę?

    Niech ona ocenia. Przecież wyraziła zgodę, więc dla niej cena przystępna.

    Wreszcie po ponad miesiącu poprosiła mnie o radę -
    zadzwoniliśmy więc do BOK i udało się wyłączyć subskrypcję poprzez
    operatora.

    Skoro jej się nie podobało, że pobierają kasę i nie dało się wyłączyć to na co
    czekała? Na oklaski?

    Dla mnie całą sprawa jest analogiczna do pseudo-taksówkarzy jeżdżących
    po mocno zawyżonych stawkach.

    Skoro klient wsiada do samochodu to pasują stawki.

    Czyli z jednej strony naiwny klient
    płacący za swoją głupotę, a z drugiej strony bezwzględny naciągacz.

    Czemu bezwzględny? Gdyby ludzie nie byli naiwni to nie byłoby innych
    wykorzystujących ten fakt.

    Czy
    jest to już przestępstwo?

    Powinno być przestępstwo, ale bycie takim naiwnym.

    Sprawa wygląda tak, że organizatorem nie jest ERA - tylko jakaś "Mobile
    Formats" - pomimo tego, że ERA to firmuje swoim logo. Tak więc ERA tylko
    pośredniczy w przekazywaniu pieniędzy do organizatora.

    Jak bierzesz udział w telegrze, czy innym konkursie to też operator uczestniczy
    w przekazaniu twoimi pieniędzmi.