  • Data: 2005-08-09 07:31:23
    Temat: Re: Czy operator ma rację?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson napisał(a):

    > Pomijam że to coś internetowego i cennik i regulamin jest w internecie.
    > Ale nie można nie zauważyć że on znał cennik i regulamin, bo wcześniej
    > miał zawartą inną umowe. Nowa umowa będzie tej samej treści.

    We wspomnianej sprawie 0700 właśnie chodziło o to, że abonenta nie
    obchodzi to, co jest w internecie. Mało tego: nie obchodzi go to, że
    obok każdego numeru 0700 w ogłoszeniach podana jest cena za połączenie.
    Operator miał obowiązek dostarczenia cennika na piśmie.

    Argumenty "abonent mógł sprawdzić w internecie", "abonent mógł się
    domyśleć, że obowiązuje taki sam cennik, jak w umowie którą
    wypowiedział, bo mu nie odpowiadały warunki", "mógł pójść do sąsiada i
    spytać się ile on płaci" nie przekonują mnie.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz