    From: "Maciek eN" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy operator ma rację?
    Date: Mon, 8 Aug 2005 22:12:41 +0200

    > Czemu od razu osądzać? Po prostu wytykam ci nielogiczności w twej
    > wypowiedzi. Twierdzisz że liczą się dla ciebie zasady a nie chcesz
    > zapłacić za coś z czego korzystałeś.

    Nie przypominam sobie, żebym napisałe gdziekolwiek, że nie chcę zapłacić za
    coś z czego korzystałem.
    Wręcz przeciwnie, chcę zapłacić, jeżeli są do tego podstawy prawne.

    >Powiedz po prostu iż szukasz rady
    > jakby tu uniknąć zapłacenia tego rachunku. Bądź szczery.

    Szukam informacji czy operator ma prawo (w sensie prawnym, a nie moralnym)
    żądać ode mnie zapłaty
    za korzystanie z jego usług skoro wg moich informacji nie obowiązywała mnie
    już żadna umowa na
    dostarczanie tych usług. Ponadto zauważ, że nieodłączając swojego sygnału
    uniemożliwił mi wykorzystanie
    instalacji telefonicznej w domu. W tym czasie miałem już podpisaną umowę z
    innym operatorem, i chciałem
    do instalacji tel w moim domu podłączyć sygnał telefoniczny od tego nowego
    operatora (a jest to telefon
    przez kablówkę, z modemu kablowego, który mam w domu). Nie mogłem tego
    zrobić, bo w gniazdku telefonicznym
    był jeszcze ten stary sygnał i na odłączenie musiałem czekać 2 miesiące. Czy
    to jest Twoim zdaniem w porządku???

    Pozdrawiam,
    Maciek