    From: "Palik" <p...@T...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy odwoływać się ponownie od wezwania do zapłaty MPK?
    Date: Sat, 6 Nov 2010 07:44:49 +0100

    Użytkownik "Dżery" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:ib1ai9$9bu$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    >
    > Kupiłem bilet MPK Wrocław przy użyciu aplikacji ......>

    Nowy system opłat za MPK we Wrocławiu uważam za oszukańczy i celowo
    nastawiony na okradanie klienta. Czyli jednym słowem , w moim prywatnym
    subiektywnym odczuciu ktoś z góry założył, że będzie kradł moje pieniądze i
    unikał odpowiedzialności za tę kradzież.
    Pisałem już o tym, że dwukrotnie "system" okradł mnie z biletów które
    kupiłem wcześniej.
    Napiszcie mi jakie macie odczucia choćby w takiej kwestii: Czy to normalne,
    że ginie mi bilet który kupiłem i gdzieś tam słyszę od nieodpowiedzialnych
    osób anonimowo odpowiadających mi mailem w imieniu BOK, że to dlatego , że
    coś tam wcisnałem, ze nie ta kieszeń, że nie ta strzałka, i że nie ta
    opcja...Cholera jasna! A jakim cudem wogóle mi coś ginie za co zapłaciłem!?
    To tak jakby bank oznajmił mi pewnego radosnego dnia: "Proszę Pana , wcisnął
    pan podwójnie kombinację klawiszy na bankomacie i w związku z tym przepadły
    Panu bezpowrotnie wszystkie oszczędności na koncie 6 milionów.Jeśli Pan
    będzie chciał przeczytać dlaczego przepadły Pana marne miliony to za dwa
    będziemy dysponować instrukcją w pdf obsługi bankomatów i tam stoi, ze
    dwukrotne wciśnięcie klawisza p skutkuje, ze bank zabiera wszystkie
    oszczędności.Proszę na drugi raz uważać.Podpisał "z Poważaniem BOK."
    Kto stworzył i w jakim celu sytem który okrada mnie bezpowrotnie z pieniędzy
    po jednej z wielu niby-pomyłek? Dla przypomnienia: Jedna z niby pomyłek to
    było to, że wybrałem opcję "przedłuż bilet" i po tej opcji okazało się,że
    nie nastąpiło przedłużenie [a "przedłuż" po polskiemu oznacza, ze
    dotychczasowa opcja istnieje , a następna jest do niej dodana"...], tylko
    ważny dotychczasowy bilet mi zniknał, i pokazał się nowo opłacony, ale ważny
    za jakiś czas. BOK nie reaguje na moje skargi i nie odpisuje mi na maile w
    prawnej formie z podpisem osoby odpowiadającej. Na kolejne skargi dostałem
    po długim oczekiwaniu tylko dwa anonimy zdawkowo sugerujące moje niby błędy-
    a nie ustosunkowująe się wogóle do przedmiotów mojej skargi.
    To w moim odczuciu złodziejski system i nastawiony w dodatku na jajcarskie
    działania aby uwalić okradzionych i zmęczyć ich , odsunąc od dochodzenia
    swoich praw.
    Bo jak do cholery mogę prawnie dochodzić swoich pieniędzy jeśli BOK nie
    odbiera moich telefonów, i BOK nie odpowiada na moje skargi w sposób prawnie
    satysfakcjonowany?! Podać ich do sądu za brak odpowiedzi na skargi o
    oszutwie i kradzieży moich pieniędzy? To ja 20 lat po sądach będę chodził, a
    oni bedą za moje pieniądze apartamenty sobie picować i prawników z moich
    pieniędzy wynajmować aby mnie uwalić...[?]..
    Przypominam jeszcze raz. Dwukrotnie zginęły mi bilety i poniosłem sytraty
    około 20 zł. Nie mam jak [przynajmnmiej w cywilizowany sposób]wyjaśnić tej
    sprawy bo brak jest "normalnych" kontaktów z BOK , a na skargi nikt nie
    odpowiada w formie zgodnej z prawem.

    Acha...Po tych jacach jakie oni sobie robią to będę się bał płacić za bilet
    MPK kartą płatniczą w automacie ;}. Bo znów się okaże , że opcja "przedłuż"
    skutkuje na przykład tym, że coś mi namodzi z kontem bankowym.
    Palik