eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy nie mozna usunac z domu intruza,którego zaprasza wspólwlasciciel ?Re: Czy nie mozna usunac z domu intruza,którego zaprasza wspólwlasciciel ?
  • Data: 2006-08-19 18:16:31
    Temat: Re: Czy nie mozna usunac z domu intruza,którego zaprasza wspólwlasciciel ?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    forum444 wrote:

    > Mówisz to na podstawie art 37 kro ?

    A co ma 37KRiO do 193KK?

    I pod który punkt wg. ciebie podpada wprowadzenie się faceta córki?
    Darowizny? ;->

    > I oczywiście w.g Ciebie może to zrobić żona wbrew woli męża
    > współwłaściciela .

    Ona jest takim samym właścicielem, jak jej mąż. Wielki Pan I Władca nie
    ma wyłącznego prawa do rozporządzania _wspólnym_ majątkiem.

    Jak się nie podoba - przeprowadzić podział i wyznaczyć granice. Albo
    niech sobie sprowadzi swoją kochankę :-P

    > ???

    Jesteś jednych z tych ludzi, którzy nie rozumieją słowa "nie"?

    > No teraz wiem, że zameldowanie nie ma nic wspólnego z prawem do
    > zamieszkania, a wiec mimo ewentualnego meldunku facet wylatuje.

    Nie wylatuje.

    Ma zgodę (zaproszenie) osoby mającej tytuł prawny do lokalu.