    From: Bankowy <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy należy mi się odprawa od pracodawcy?
    Date: Fri, 10 Aug 2007 08:17:57 +0000 (UTC)

    w <news:f9h5vn$k1j$1@news.onet.pl:>
    Liwiusz napisał(a)

    > Odprawa Ci się nie należy, ponieważ ta obowiązuje przy
    > zwolnieniach
    > grupowych. Odwołanie do sądu pracy nic nie da, ponieważ
    > pracodawca może rozwiązać za wypowiedzeniem umowę o pracę na
    > okres prĂłbny z dowolnego powodu.

    za:
    http://www.prawo.egospodarka.pl/20644,Odprawa-pienie
    zna-dla-
    zwalnianych-pracownikow,1,34,3.html

    Przepisy wymienionej na wstępie ustawy przewidujš także możliwoœć
    dokonywania przez pracodawców zwolnień indywidualnych, toteż nawet
    wówczas, gdy zostanie zwolniony jeden pracownik, to nabędzie on prawo
    do odprawy pieniężnej, jeżeli wyłšczny powód rozwišzania stosunku pracy
    stanowiš przyczyny niedotyczšce tego pracownika.

    I jak to interpretowac?

    --
    pzdr
    Bankowy