    From: "P N" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy nadal mogę być prawnikiem???
    Date: Mon, 9 Feb 2004 15:52:46 +0000 (UTC)

    Koyunbaba <k...@w...pl> napisał(a):

    > W listopadzie spowodowałam wypadek.
    > Najechałam na rowerzystkę, która jechała poboczem jezdni. Nie przekroczyłam
    > prędkości, byłam trzeźwa, a wypadek był wynikiem tego, że najechałam na
    > jakąś wyrwę w drodze. Mimo wszystko prokurator złożył akt oskarżenia o
    > popełnienie przestępstwa z art.177 § 1 KK i czeka mnie sprawa sądowa.
    > Jestem na I-ym roku studiów prawniczych, a słyszałam, że prawnik nie może
    > być karany. Co jednak jeśli sąd wyda wyrok skazujący? Jakiego wyroku mogę
    > się spodziewać i czy to będzie oznaczało, że raczej powinnam zrezygnować ze
> [...]

    Trzy lata temu mialem wypadek z mojej winy,po prostu gość który miał już na
    koncie sześć kolizji na swoim koncie wjechał mi w bok samochodu.Tez sprawa
    poszła do sądu bo teściowa tego gościa zamiast siedzieć jak Bóg przykazał na
    siedzeniu po prawej/lewej stronie siedziała na środku gapiąc sie na
    drogę,poleciała twarzą do przodu i leżała w szpitalu 9 dni.Pomijam że z nieba
    sie lało porządnie a kierowca Tico zapomniał o światłach ale trudno,uznano
    moją wine i miałem już zawiasy przed oczami i za miesiąc mialem rozpocząć IV
    rok na wpia uw.I zrobilem cos takiego co tobie tez radze bo w moim przypadku
    zadziałało:wysmażyłem wniosek o umorzenie postępowania karnego,umotywowalem
    to tym że jeżdże bezkolizyjnie od 18 roku życia,warunki na drodze były
    złe,kazałem wziąść pod uwage bogatą kartoteke kierowcy Tico.I prokurator
    poszedł mi na ręke.Dzisiaj mam odpis umorzenia na pamiątke w szafce.