    From: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy musze sie godzic na czesci generyczne lub zastepcze?
    Date: Wed, 28 Nov 2007 00:25:54 +0100

    On Sun, 25 Nov 2007 19:43:05 +0000 (UTC), Jacek_P
    <Z...@c...edu.pl> wrote:

    >Ja nie mam zyskow. Ja juz mam strate, bo auto bedzie powypadkowe.

    mam nadzieje ze wiesz, ze za to tez mzoesz domagac sie od
    ubezpieczyciela kasy? czyli za spadek wartosci rynkowej auta -
    oczywiscie sprawa wyladuje pewnie w sadzie + beda sie wypowiadali
    biegli, ale ubezpieczyciel jest zobowiazany rowniez do pokrycia strat
    zwiazanych z faktem spadku wartosci auta z racji kolizji .

    z praktyczngeo punktu widzenia warto to robic w przypadku aut do 3
    lat...

    pozdrawiam,
    Cyb