  • Data: 2007-11-27 22:35:20
    Temat: Re: Czy musze sie godzic na czesci generyczne lub zastepcze?
    Od: przempo <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek_P stukając w klawisze jednym paluszkiem napisał:

    > Nawiasem mowiac, ten <przempo> to jakis trollujacy gosc.
    > Najpierw dywagacje i insynuujace bredzenia w odniesieniu do mnie,
    > teraz epitety w odniesieniu do ciebie. Kolejne dziecie
    > neostrady, ktore odkrylo, ze moze wrzeszczec na caly swiat.
    > Mam swoiste deja vu, jak ogladam jego posty. Wypisz wymaluj
    > kolejna reinkarnacja freepolboxowcow sprzed dziesieciu lat,
    > bo sam <przempo> wtedy to chyba robil w pieluchy lub co najwyzej
    > przepisywal slupki w pierwszej klasie.

    masz coś do mnie? napisałem ci tylko, że wypłacający odszkodowanie ma
    prawo użyć części będących zamiennikami o tej samej jakości oraz
    jeszcze jeden fakt, że poszkodowany na szkodzie nie może ani zyskać,
    ani stracić - nie interesują mnie Twoje bredzenia które sobie
    wyczytałeś z moich wypowiedzi i jeszcze jedno - jeśli piszesz o mnie to
    pisz do mnie, no chyba, że się boisz