    From: em <e...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy muszę płacić długi żony?
    Date: Sat, 8 Mar 2008 13:38:07 -0800 (PST)

    On 8 Mar, 12:33, "--" <d...@t...kj> wrote:
    > Użytkownik "em" <e...@w...pl> napisał w
    wiadomościnews:8154664d-5171-4eb0-a73f-bc4e5ce2033f@
    h25g2000hsf.googlegroups.com...

> [...]
    > rowerze, akurat pogoda zaczyna sprzyjać. Dobrym sposobem na Twoje problemy
    > byłoby też znalezienie przyjaciółki, która, podobnie jak Ty przeżyła, lub
    > nadal przeżywa nieudane małżeństwo. Nie traktuj mojej wypowiedzi jako atak
    > na Twoją osobę, ja po prostu staram się zrozumieć motywy jakimi kierowałaś
    > się udzielając tej wypowiedzi (czego Ty nie potrafiłaś zrobić czytając mój
    > problem) oraz powody nienawiści jaką żywisz do mężczyzn i wcale nie mam do
    > Ciebie żalu.
    >
    > Pozdrawiam i życzę powodzenia.- Ukryj cytowany tekst -

    widzisz, jak to zwykle w życiu bywa ludzie mają często różne poglądy.
    jak widze mój coś mocno cię dotknął!
    czyżbym jednak wcale się nie myliła?
    moje małżeństwo, w odróżnieniu od twojego, ma się całkiem dobrze, a
    mężczyzn, przynajmniej większość, bardzo szanuje. no i oczywiście nie
    wyobrażam sobie świata bez nich.
    czyli kolejne pudło!
    na siłownie nie mam czasu bo wolne chwile wole spędzać z człowiekiem
    który nigdy nie dopuściłby do sytuacji w której, w tajemnicy przed nim
    zaciągałabym jakieś kredyty czy "generowała długi".
    dlatego że jest ze mną, żyje ze mną, a problemy rozwiązujemy wspólnie.
    małżeństwo to nie tylko regularny sex!
    to troski, problemy, które ktoś bliski pomaga nam dzwigać i radości,
    którymi możemy sie z tym kimś dzielić.
    chyba o tym zapomniałeś, albo nawet jeszcze na to nie wpadłeś.
    tak, tak, to dobry pomysł, idż do sądu po tą rozdzielność.
    ja na miejscu twojej żony wykopałabym cię z domu razem z całym twoim
    dorobkiem.
    i żeby było jasne-rozdzielność majątkowa nie jest niczym złym, tylko
    twoje pobutki są niewłaściwe.