eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy można zmniejszyć alimenty gdy dziecko było pod moją opieką ? › Re: Czy można zmniejszyć alimenty gdy dziecko było pod moją opieką ?
  • Data: 2004-01-26 12:59:01
    Temat: Re: Czy można zmniejszyć alimenty gdy dziecko było pod moją opieką ?
    Od: "Jarek [sQrczak] Skorski" <j...@w...-STOPSPAM-pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "przeKOT" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bv321f$bn1$1@news.onet.pl...

    > no cóż - podejrzewam że mam do czynienia z kobietą z uprzedzeniami ?
    > pozwól że spróbuję odpowiedzieć na twoje rozterki... ;-)
    > acha - czy ja gdzieś pisałem że jestem bohaterem ?
    > czy to może wyszło z twojej wyobraźni ?

    to po prostu jakiś troll
    nie dyskutuj ..............
    sam z chęcią przeczytałbym odpowiedż na takie pytanie , ale obawiam
    się że w kodeksie rodzinnym jest tylko o obowiązku alimentacyjnym ..
    a reszta nalezy do sadu ...

    sprawe zapewne moglbys wniesc

    ( IHMO jestes bohaterem , bo ja od tego roku nie zamierzam juz wiecej
    ani zlotowki dawac ponad to co zasadzone )