eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy można złożyć zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa w tej sprawie? › Re: Czy można złożyć zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa w tej sprawie?
    From: Tapatik <t...@b...adresu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy można złożyć zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa w tej
    sprawie?
    Date: Mon, 28 Apr 2008 08:17:59 +0200

    Użytkownik Johnson napisał:

    > A kto ci bronił jeździć? Czy to czego jesteś zwolennikiem musi być
    > prawem? Ja jestem zwolennikiem innych rzeczy, ale co z tego?
    > Państwo robi z ludzi "niewolników", mówi że to dla ich dobra, a oni sie
    > cieszą.

    Masz rację. Nie wiem po co do kierowania samochodem trzeba mieć prawo
    jazdy. I jeszcze siakieś badania samochodu robić. Skoro koła się kręcą
    to samochód jest w porządku. I jeszcze te limity prędkości. I jazda po
    prawej stronie. Po jaką cholerę my jesteśmy tak ograniczani? Skoro ja
    lubię czasem pojechać wężykiem po obustronach?