eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy można złożyć zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa w tej sprawie? › Re: Czy można złożyć zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa w tej sprawie?
  • Data: 2008-04-28 16:53:17
    Temat: Re: Czy można złożyć zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa w tej sprawie?
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan pisze:

    > Ale to nie jest dowód przeciw. Jak zginiesz z powodu świateł, to się
    > odezwij. Wtedy będzie dowód przeciw.

    Tak sam przeciw jak twój za. To po prostu była kontra twojej głupiej
    argumentacji, jakoby cokolwiek miało wynikać z faktu że ty od wielu lat
    jeździsz na światłach.

    > Jak widać nie, skoro to zauważono w wielu krajach w ustawodawstwie.

    Nie żartuj sobie. To ze wprowadza się jakieś przepisy nie jest dowodem
    na nic (poza ewentualnie głupota wprowadzających, jeśli przepisy są
    głupie, jak w tym wypadku).

    > To nie tylko rozwiązuje problem polepszenia widoczności w dzień, ale także
    > rozwiązuje problem niejednoznaczności oceny ,,czy już włączyć światła''.

    Myślę że twój sposób rozumowania może być zastosowany na przykład do
    wprowadzenia powszechnego ogranicznika prędkości w samochodach do takich
    np 90 km/h. Wtedy nie będzie niejednoznaczności, nikt nie przekroczy
    prędkości maksymalnej [w sumie jak się wstawić coś do znaków, co wysyła
    sygnały to może to przełączać ogranicznik w tryb obowiązujący na danym
    odcinku drogi], bo ogranicznik nie pozwoli i nie będzie się tłumaczył że
    mu się "przycisnęło". Można jeszcze wieloma takim pomysłami
    "uszczęśliwić" ludzi bo przecież oni są głupsi od światłego ustawodawcy.
    Jak mówiłem, przecież ustawodawca robi to po to by ludziom było :lepiej:
    i by byli "bezpieczni".

    --
    @2008 Johnson

    "Czas pracy wydłuża się wypełniając cały czas przeznaczony na jej wykonanie"