eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy można wcześniej odzyskać prawo jazdy zabrane za jazdę pod wpływem alkoholu? › Re: Czy mozna wczesniej odzyskac prawo jazdy zabrane za jazde pod wplywem alkoholu?
  • Data: 2007-05-12 18:26:47
    Temat: Re: Czy mozna wczesniej odzyskac prawo jazdy zabrane za jazde pod wplywem alkoholu?
    Od: "Dudus Podpiszczaczek" <w...@d...de> szukaj wiadomości tego autora

    "WitekS" <w...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
    news:f24irc$ij7$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Zostalem ukarany za jazde pod wplywem. Zaplacilem 3000zl grzywny, 500zl
    > wplata na wybrane konto, 1100zl parkowane samochodu kara dodatkowa to
    > zatrzymanie prawa jazdy. Przez strate prawa jazdy stracilem tez prace.
    > Zarabialem i tak malo i taka kwota do zaplaty byla dla mnie bardzo duzo i
    > bede ja dlugo splacal. Mam na utrzymaniu zone i 3 dzieci. Teraz szukam
    > pracy ale bez samochodu mam marne szanse. Chcialbym zwrócic sie z prosba
    > do
    > sadu o warunkowe przywrócenie prawa jazdy slyszalem ze to mozliwe. W tej
> [...]

    I dlatego bardzo szkoda, ze takich jak ty po prostu nie przywiazuja do
    pregierza i wymierzaja 100 knutow na gola dupe.
    Bo mamy takie zasrane prawo, ze teraz cierpi Twoja rodzina a nie ty.
    I cytat z innego Forum:

    Nie widze mozliwosci wczesniejszego odzyskania prawa jazdy. Jesli
    postepowanie zostanie warunkowo umorzone i sad zastosuje zakaz prowadzenia
    pojazdów (moze zastosowac ten srodek karny na podstawie art. 67 par. 3
    kodeksu karnego), to minimalny okres trwania tego zakazu w przypadku
    przestepstw wynosi rok. Nie jest tez mozliwe wczesniejsze uznanie srodka
    karnego za wykonany (na podstawie art. 84 kodeksu karnego), poniewaz
    ustawodawca okreslil, iz konieczny jest uplyw polowy okresu na jaki
    orzeczono srodek karny, z zastrzezeniem, ze zakaz wykonywany byl co najmniej
    przez rok.

    Dudus