eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy można wcześniej odzyskać prawo jazdy zabrane za jazdę pod wpływem alkoholu? › Czy można wcześniej odzyskać prawo jazdy zabrane za jazdę pod wpływem alkoholu?
  • Data: 2007-05-12 14:22:27
    Temat: Czy można wcześniej odzyskać prawo jazdy zabrane za jazdę pod wpływem alkoholu?
    Od: WitekS <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zostałem ukarany za jazdę pod wpływem. Zapłaciłem 3000zł grzywny, 500zł
    wpłata na wybrane konto, 1100zł parkowane samochodu kara dodatkowa to
    zatrzymanie prawa jazdy. Przez stratę prawa jazdy straciłem też pracę.
    Zarabiałem i tak mało i taka kwota do zapłaty była dla mnie bardzo dużo i
    będę ją długo spłacał. Mam na utrzymaniu żonę i 3 dzieci. Teraz szukam
    pracy ale bez samochodu mam marne szanse. Chciałbym zwrócić sie z prośbą do
    sądu o warunkowe przywrócenie prawa jazdy słyszałem że to możliwe. W tej
    chwili najbardziej moją karę odczuwa rodzina.
    Proszę o informację co i jak mogę zrobić.
    Z góry dziękuję. WitekS.