  • Data: 2004-10-08 12:15:13
    Temat: Re: Czy mozna uniewaznic testament
    Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Aniela" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ck5up0$4f3$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Ok. rozumiem. Pocieszyles mnie. Ale zadam Ci pytanie-czy sam chcialbys byc
    > oddany do takiego miejsca?
    > Poza tym nie musialby ta Pani siedziec sama w domu-'spadkobierca' ma ku
    temu
    > warunki i mozliwosci.

    Warunki socjalne - to nie wszystko.

    Mając do wyboru przebywanie w miejscu, gdzie ktoś zajmuje się mną z
    obowiązku zawodowego (i jest tam wiele osób, również z zewnątrz) albo z
    łaski wymuszonej "zapłatą" w postaci mieszkania (w sytuacji, gdy będziemy
    przebywać ze sobą ja i owa osoba), wolałabym chyba tę pierwszą opcję.

    pozdr

    Monika