eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy można obciążyć wszystkich pracowników kosztami kradzieży w firmie ??? › Re: Czy można obciążyć wszystkich pracowników kosztami kradzieży w firmie ???
  • Data: 2003-02-27 11:16:24
    Temat: Re: Czy można obciążyć wszystkich pracowników kosztami kradzieży w firmie ???
    Od: "Goszki" <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> wrote in
    message

    > A jeszcze lepien naslin kontrole z UKS ... Zlikwiduja
    firme,
    > i bedziesz mial spokoj...

    Witam i dziękuję wszystkim za opinie,

    Rozumiem, że sprawa "nasłania" na zakład Inspekcji Pracy ma
    w tym wypadku zastosowanie, jednak nie bardzo rozumiem
    związek UKS z tą konkretną sprawą (bo w wypadku innych
    nadużyć to inna rzecz). Jeśli to możliwe, proszę o
    wyjaśnienie tej kwestii.

    Dodatkowym pytaniem jest kwestia informacji IP (lub UKS) o
    zdarzeniu. Szczerze mówiąc, obawiam się ujawnienia źródła
    informacji (czyli ewentualnego mnie lub kogoś z kolegów)
    przed pracodawcą, a dokładniej jego reakcji na to. Mam
    pytanie, czy orientujecie się, jaka jest procedura
    poinformowania tych urzędów? Czy można to zrobić anonimowo?

    Póki co rozważanie o sprowadzeniu jakiejś kontroli to sprawa
    czysto hipotetyczna, jak już pisałem nie chciałbym posuwać
    się do ostatecznych środków, szukam raczej jakiegoś
    kompromisu.

    Goszki