    From: r...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy mozna nagrać przesłuchanie na Policji?
    Date: Thu, 6 Mar 2008 05:11:18 -0800 (PST)

    On 6 Mar, 11:58, "|<onrad" <k...@g...com> wrote:

    > wiele razy juz na tej grupie pojawial sie ktos, kto miall problem z
    > policja "naginającą" prawo i dowiadywal sie tu, ze teraz to juz
    > musztarda po obidzie, a calosc trzeba bylo nagrywac. Zatem jest
    > wskazanie na "tak"
    > Ponadto funkcjonariusza na sluzbie nie obowiazuje ochrona wizerunku,
    > czyli chyba mozesz go nawet filmowac jesli chcesz :)
    >
    > Nie jestem prawnikiem

    mam nadzieję, że tak jest, bo chce wykorzystać jedno nagranie

    mianowicie pewien policaj powiedział mi przed samym przesłuchaniem że
    już sie do mnie wybierał z nakazem aresztowania bo się nie stawiam na
    wezwania - co było kompletną nieprawdą bo dwa wezwania odebrane w
    terminie były na daty wcześniejsze niż je odbierałem. To nie jest wina
    tego policaja skądinąd sympatycznego i nawet rozmumiejacego bezzadność
    zarzutów..., ale wina prokuratury która dochodzi do przedziwnych
    ustaleń i co do zarzutów i co do zatrzymania bo jakoby się nie
    stawiam.

    Czy mogę wystąpić o odszkodowanie za niesłusznie wydany nakaz
    aresztowania, skądinąd się o nim dowiedziałem się idąc do pokoju
    policjanta, i nie ukrywam że dość szokujce wiedzieć że jest nakaz
    aresztowania, chciałem żeby za to odpowiedział prokurator i czy można
    wystąpić o zadośćuczynienie - moim zdaniem to było przekrioczenie
    uprawnień przez prokuratora.