  • Data: 2008-04-14 21:11:29
    Temat: Re: Czy można legalnie "wypożyczyć" pracodawcy "komórkę"?
    Od: "andreas" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jasio" <c...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:2026430.n74DdvMtRm@pc-js.chello.pl...

    > Bo mój obecny numer znany jest dość powszechnie zarówno moim
    > kontaktom prywatnym, jak i służbowym (które będą służbowe również dla
    > nowego pracodawcy). A w tym obszarze nie chciałbym wprowadzać
    > większego zamieszania, niż o jest niezbędne.

    Ja zrobiłem to tak, że "kazałem" pracodawcy kupować komórki o tego samego
    operatora co ja i po otrzymaniu od niego służbowej komórki, włączyłem w
    swoim telefonie przekazywanie rozmów na telefon służbowy, w swoim telefonie
    zmieniłem taryfę na sporo niższą niż była i go wyłączyłem. W ten sposób
    dodzwaniaja się do mnie wszyscy niezaleznie, który numer mają a ja dzwonie
    tylko na koszt pracodawcy. Koszt przekazywania rozmów na moim prywatnym
    numerze nie przekraczaja nawet tej niskiej taryfy.

    --
    andreas