    From: huski <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy można kogoś obarczyć od powiedzialnościa za włamanie
    Date: 22 Mar 2003 15:32:40 GMT
    Sender: h...@p...onet.pl@pr28.szczecin.sdi.tpnet.pl

    "kamil " <f...@g...pl> pisze w news:b5hr3u$ea3$1@inews.gazeta.pl:

    > Czy są w ogóle jakieś szanse na powodzenie w tego typu sprawie?

    Hmmm, wydaje mi sie ze male. Nie wiem czy to ze kludka kosztowala 5zl a nie
    50zl jest waznym argumentem. Jezeli byl to normalny atestowany dopuszczony
    do sprzedazy produkt to raczej argument klodki odpada. Tak samo jakby kupil
    kludke za 50zl to moglibyscie powiedziec, ze powinien kupic gerde za 250zl.
    Wydaje mi sie, ze do zaplaty za skradzione rzeczy nie mozecie go zmusic, bo
    to przeciez nie on ukradl, ani w zaden sposob nie pomogl wlamywacza, nawet
    zamknal swoje drzwi na klodke!! ;)) Zastanawiam sie tylko nad jeszcze jedna
    kwestia, byliscie ubezpieczeni? Czesto ubezpieczalnie charakteryzuja w
    polisach elementy odpowiedzialne za zabezpieczenia. Dobrym przykladem jest
    tutaj radio samochodowe z panelem spotkalem sie z taka umowa, ze w
    przypadku kradziezy radia i niemozliwosci pokazania panelu pokrzydzony nie
    mial co mazyc o kasie, ale to juz mala dygresja.

    --
    huski
    h...@i...pl