    From: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy można dostać 2 mandaty za to samo?
    Date: Wed, 27 Aug 2008 22:19:13 +0200

    "Wojciech "Wojtazz" Nowotniak" <wojtazzUSUN_TO@I_TOop.pl> wrote
    > godzinie 22:50 otworzyłem sobie piwko. Podeszło dwóch smutnych panów z SOK
    > i jeden z nich wypisał mandacik 100zł. I nie byłoby w zasadzie problemu,
    > gdyby nie to, że gdy panowie odeszli postanowiłem owe piwo dokończyć.
    > Panowie powrócili i drugi z panów wypisał drugi mandat, też na 100zł.

    To były dwa różne czyny. Myślałeś, że wypisany mandat to bilet na
    popełnianie kolejnych wykroczeń...?!
    Wyobraź sobie, że ktoś kradnie prąd (podłączenie do instalacji), zostanie
    ukarany, to może kraść dalej....?
    Swoją drogą, spotkałem się już z taką taktyką właśnie SOK. Tak temperują
    cwaniaków, co po otrzymaniu mandatu grają gieroja i nie wykazują skruchy :P