  • Data: 2005-05-14 17:06:43
    Temat: Re: Czy moze nie wydac mi samochodu?
    Od: "Karola" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    A jesli wezwe policje i powiem, ze dalam mu na przechowanie do czasu
    rejestracji autka, i ze nic nie wiedzialam, ze bedzie cos przy nim robil.. a
    teraz chce je odebrac, a on nie chce mi otworzyc garazu...
    Rozumiem lakiernika, ze chce zaplate, ale nie moze wymagac, ze ja bede
    wszystkim za wszystko placic. Niech dogaduje sie z importerem, a nie wymaga
    zebym to ja zaczela placic za rachunki importera. Dojdzie jeszcze moze do
    tego, ze bede placic za jego jedzenie i spanie..
    Co mi da weksel od importera? Zreszta szukalam i nie moge znalezc porzadneo
    weksla, a napisac jakikolwiek to potem moze okazac sie bezuzyteczne. Ma ktos
    jakis przyklad weksla dla osoby prywatnej ktory podpisze osoba prywatna. Co
    musi byc spelnione zeby weksel byl wazny? Jakis swiadek, notariusz? Importer
    nie pojdzie do notariusza znajac zycie..
    No i jesli bede miala weksel, zaplace za lakierowanie, a pieniedzy od
    importera i tak nie bede miala... to co dalej? Komu i gdzie skierowac sie z
    tym wekslem?