    From: "Flashi" <f...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy może mi odebrać dziecko?
    Date: Thu, 6 Nov 2003 19:30:32 +0100

    Użytkownik "yohanna" <y...@W...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:5b53.00000b0f.3faa9142@newsgate.onet.pl...
    > Mam bardzo kiepskie stosunki z moją teściową, dlatego bardzo rzadko ją
    > odwiedzam,a nwet po ostatniej awanturze jaką mi zrobiła powiedziałam, że
    już
    > nigdy nie chcę jej widzieć. Niedługo ma się urodzić moje pierwsze dziecko.
    Nie
    > mam ochoty, by moja teściowa miała z nim cokolwiek do czynienia.
    Powiedziałam
> [...]
    końcu
    > nie ma ku temu żadnych podstaw - dziecko będzie mialo bardzo dobre warunki
    > mieszkalne i materialne. Jednak bardzo się przestraszylam, bo wiem do
    czego ta
    > kobieta jest zdolna. Czy ktoś kto zna się na sprawach prawnych może mi
    > poradzić, czy powinnam się jej obawiać, czy zupełnie nie ma takiej
    potrzeby?
    > Jeśli nie będzie mogła odebrać mi dziecka, to czy będzie mogła mnie zmusić
    > drogą prawną do widywania się z wnukiem? Z góry dziękuję za odpowiedź!

    Hmmm zglos na policje teraz grozby ... Ze ta grozba spowodowala twoj strach
    i takie tam ... miej papierek ze ci grozila
    Jesli dziecko bedzie mialo dobre warunki, ty takze jestes czysta to dosc
    trudno bedzie tesciowej cokolwiek zrobic ... chociaz szumu moze narobic mase
    ... i wtedy przyda sie papierek ze juz wczzesniej byla postrzelona i to co
    moze wymyslic jest tylko podytkowane zloscia ...

    Babcia jesli niema podstaw typu nieobyczajne zachowanie, brak dochodow itd
    to raczej ma malutkie szanse ... no chyba ze ojciec sie do tego dochrzani to
    moze skomplikowac sprawe ...
    Jednak takie rzeczy to glownie w filmach sie dzieja :D