  • Data: 2005-03-27 18:31:44
    Temat: Re: Czy monitoring jest legalny?
    Od: "Leszek" <l...@h...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Romino" <g...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:39a6.0000179d.4246f59e@newsgate.onet.pl...

    > za chwile Pierwszy HAKIER UE znowu uruchomi swoje szare komorki (wsystkie
    > tsy) i
    > znowu mu wyjdzie ze piszesz sam do siebie
    > <lol>
    > gosc jest po prostu powalajacy, zastanawiam sie jak on sie odzywia, w
    > sumie zeby
    > korzystac ze sztuccow trzeba cos soba reprezentowac, moze karmia go
    > dozylnie? :)

    Mam kretyna w KF-ie. Tobie też to radzę, nic nie stracisz. Przemuś cierpi
    na schizofrenię paranoidalną co w połączeniu z błędami wychowawczymi
    rodziców dało taki efekt jaki widzimy.Krótko pisząc-cham i debil.Olać...i
    życie staje się piękniejsze;)
    A chyba zdecydowana większość grupowiczów doszła do tego wniosku bo coraz
    rzadziej trafiam na jego cytaty.

    Pzdr
    Leszek