    From: "Simon" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy mogę zmusić developera do sprzedaży garażu ?
    Date: Fri, 8 Oct 2004 09:42:30 +0000 (UTC)

    No cóż, tyle to ja się sam domyśliłem. Czytałem, że nie muszą mi sprzedać
    garażu nawet gdybym miał go na umowie. No chyba, że na notarialnej. Choć
    wtedy możnaby było domagać się odszkodowania. No tiaaa, ja niestety nie mam
    umowy i obawiam się, że garażu nie kupię bo jest ich tylko 6 z czego 5
    sprzedanych a ostatni czeka na mój podpis pod aneksem. Mieszkań natomiast
    jest 26 i jak z tego widać chętni znajdą się szybciej niż ja dostanę odsetki.
    Odsetki wynoszą 20000 a ten garaż kosztuje jakieś 15000.