  • Data: 2009-11-16 13:53:29
    Temat: Re: Czy mogę wnieść własny napój?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd pisze:

    > Nie zadawaj pytań jak troll. Albo: wskaż takie kino, to się
    > pozastanawiamy. Na razie mowa jest o kinie, które sprzedaje przekąski i
    > nie chce konkurencji.

    To teraz pokaż mi prawną różnicę, jaka jest pomiędzy takim kinem, a
    kinem z salonem odzieżowym przy wejściu i też nie lubiącym konkurencji.

    I nie wykręcaj się tym, że czegoś takiego nie ma - bo i tak mowa jest o
    sytuacji dość teoretycznej (wystarczy mieć jedzenie w np. plecaku i po
    problemie - i powodzenia w pozwach cywilnych ze strony kin o zjedzenie
    prywatnej kanapki ;).