  • Data: 2008-05-25 02:32:19
    Temat: Re: Czy moge płacić kartą małe kwoty...
    Od: T <...@t...warszawa.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik pisze:

    > Tak. W BPH jest to w tabeli Opłat i prowizji. W innych nie sprawdzałem,
    > ale pewnie też w tym miejscu.

    No tak, ale to dotyczy przecież prowizji pobieranej przez bank.

    > To omijaj tesz Shell - mają takie same. :-)

    Jakiś kretyński zwyczaj... oczywiście ten ze Statoila z rozpędu wywaliłem
    wraz z paragonami, które wszędzie wciskają, nie wiem po co (tzn. wiem --
    z powodu głupich przepisów). Powinni dawać na wyraźne życzenie klienta.

    --
    http://tomasz.warszawa.pl