  • Data: 2008-05-24 18:15:09
    Temat: Re: Czy moge płacić kartą małe kwoty...
    Od: T <...@t...warszawa.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa pisze:

    > Czyżby? Który akceptant w Polsce wg. ciebie splajtował?

    To że JESZCZE nie splajtował oznacza Twoim zdaniem, ze w przyszłości nie
    jest to możliwe?

    > Środkiem płatniczym w Polsce jest złoty polski. Jego konkretna fizyczna
    > forma nie ma znaczenia.

    Bzdura, karta nie jest odpowiednikiem żadnej waluty, moją opłacałem
    towary w dolarach, euro, złotych etc. (jak to wygląda z punktu widzenia
    banku nie ma tutaj znaczenia).

    > No to, że jeszcze nie ma tych pieniędzy na koncie firmy. Znaczy się -
    > kredytuje ;->

    Ale ma w kasie. Karta tez może być fałszywa.

    --
    http://tomasz.warszawa.pl