    From: "Steel" <d...@K...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy moge odmowic szczepienia dziecka
    Date: Mon, 6 Oct 2008 11:56:25 +0200

    > ale na 99% dostawales inne szczepionki niz dostaja dzieciaki dzisiaj

    chcesz przez to powiedziec dzisiejsze dzieci dzieki szczepionka nie dozyja
    tego wieku co twoj przedmowca?
    hmmm
    tak swoja droga czesc szczepionek nie zmienila sie od kilkudziesieciu lat
    (mowa tu o darmowych krajowych szczeionkach)

    swoja droga jak ktos nie chce dziecku dawac szczepionek darmowych osobnych
    moze doplacic za wynalazki w postaci kilku w jednej.
    i tu moze sobie wybrac co chce... oczywiscie w ramach wymaganego szczepienia
    lub cos dodatkowo.

    pozdrawiam
    --
    Steel