    From: "Piotr" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy moge ja pozwac i o co ?!? (konkurencja)
    Date: Thu, 12 Oct 2006 18:00:57 +0200

    > a te tajne dane to pewnie są w każdej ksiązce telefonicznej

    Oczywiscie- moze przeciez tych wszystkich klientow znalezc kazdy w
    internecie. Ale jesli zalozmy wiekszosc sprzedazy tej Pani w nowej firmie
    opiera sie jedynie na moich starych klientach to oznacza, ze korzysta z
    wiedzy zdobytej u mnie. Dodatkowo zna moje ceny, polityke rabatowa itp. wiec
    zgarnia ich bez problemu. Teoretycznie jest wiec do udowodnienia, ze
    wykorzystuje informacje z mojej firmy. Ale nawet jesli zostaloby to
    udownodnione, to czy jest za to przewidziana jakas odpowiedzialnosc?

    pozdrawiam,
    Piotr