  • Data: 2006-07-17 05:43:00
    Temat: Re: Czy mandat musimy przyjąć?
    Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Blisko mnie jest przejscie dla pieszych przez które regularnie śmigają
    rowerzyści jadący chodnikiem. Ponieważ widocznośc na boki jest kiepska, bo
    domy stoją aż do samego chodnika często są pretensje kierowca-rowerzysta i
    odwrotnie. Rowerzysta jest znacznie szybszy od pieszego, więc pojawia się na
    przejściu znienacka stwarzając zagrożenie.
    Sam jeżdżę i na rowerze i za kółkiem więc rozumiem obie strony.
    Jestem za tępieniem rowerzystów, który chcieliby mieć na jezdni takie prawo
    jak pojazd (i słusznie) a na pasach takie jak pieszy (niby dlaczego).
    A tak wógóle to w każdej sytuacji warto o trochę rozsądku. Ścisłe trzymanie
    sie litery prawa nie zawsze jest najlepszym wyjściem. Nawet Roman G. zrobił
    wyjątek maturzystom.
    Jacek