  • Data: 2009-01-18 16:15:13
    Temat: Re: Czy mam prawo wyp..... zonę z domu jak mnie zdradza
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gkvjra$eaa$1@node2.news.atman.pl armar
    <a...@p...fm> pisze:

    > Niby jak reguluje?

    Jest w wątku, czytaj uważniej i...

    > Nie znam żadnych regulacji kurestwa w KRiO, więc podpowiedz. ;)
    ... z większym zrozumieniem.

    > Gdyby istniały, to każdą miałbyś prawo przebadać
    > przed zawarciem związku, a niestety kurestwo nie jest chorobą
    > (lecz co najwyżej objawem choroby małżonka ;) ).
    Jest takie powiedzenie: w każdej kobiecie drzemie kurwa, kwestia tylko kiedy
    się obudzi.

    > Świetny pomysł na ewentualną stratę 19% wartości mieszkania... ;)
    Koszty niewątpliwie będą, ale jak ma być szybko, to cóż...
    Ciekaw jestem jednak w jaki sposób to mieszkanie straci na wartości i to aż
    19%.

    --
    Jotte