  • Data: 2009-01-18 16:53:31
    Temat: Re: Czy mam prawo wyp..... zonę z domu jak mnie zdradza
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Sty, 17:23, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:
    > W wiadomościnews:ad3fdc50-002a-4a9c-9e60-ed921385022e@
    i18g2000prf.googlegroups.com

    > Nie lepiej żeby niechcący strzeliła sobie z łuku w plecy?
    > Poza tym twój pomysł jest niesprawiedliwy.
    > Kurwa zdradza, dosięga ją zasłuzona ale szybka i właściwie bezbolesna kara,
    > zaś zdradzony facet, który wyrwał chwasta idzie na wiele lat do pudła jakby
    > zabił pełnowartościowego człowieka i życie jego jest nieodwracalnie
    > zrujnowane.
    > Jakieś to dla mnie niesmaczne...
    >
    > --
    > Jotte

    Ale za co ma siedziec? Przeciez on byl z piecioma znajomymi na piwie.

    Ale rzeczywiscie moze nie byc wpadek, ale wie pan panie wladzo, bo
    ostatnio tak sie nie ukladalo miedzy nami ona kogos miala ale potem
    postanowila ze go rzuci i wroci do mnie nawet do poradni rodzinnej
    dzwonilem.

    I tak chwasta wyrywamy a i gacha zalatwimy.